Brands and narratives ; brands and the cultural collective unconscious
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Anglais Brands and narratives ; brands and the cultural collective unconscious (édition en anglais)

Résumé

How brands use the contemporary cultural collective unconscious) distances itself from both a type of «strategic» accompaniment approach and from brands with a virulent diatribe to supply instead a detailed analysis and decoding of the brand issue.The book examines the nature of the links between brands and culture while at the same time examining the consequences of the grow- ing hegemony of the brand over the object, of the image over the product and the grow- ing dis-incarnation of the object to be consumed.

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  • EAN 9782914863155
  • Disponibilité Disponible
  • Nombre de pages 114 Pages
  • Longueur 21 cm
  • Largeur 15 cm
  • Épaisseur 1 cm
  • Poids 197 g
  • Distributeur Interforum

Série : Non précisée

Rayon(s) : Arts et spectacles > Arts appliqués / Arts décoratifs > Mode / Parfums / Cosmétiques

Bruno Remaury

Bruno Remaury est né en 1961. Après des études en art et un doctorat en anthropologie sociale, il a long- temps travaillé dans l'enseignement professionnel où il a également dirigé une collection de livres.

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